Palautus ja takuu

Oikeus rahan ja tuotteen palautukseen

Lain mukaan ostajalla on oikeus vaatia rahallista korvausta Beckmann-verkkokaupasta 14 päivän kuluessa ostopäivästä (Rahallista korvausta koskeva oikeuslain 20.artiklan mukaan).

Palautamme rahaa käyttämättä jääneistä tavaroista, jotka palautetaan alkuperäisessä pakkauksessa, jossa on firman etiketti 14 päivän kuluessa ostajan ostopäivästä. Palautamme ainoastaan sivustolta www.beckmann.fi ostettuja tavaroita.

Tavaran palautus:

  1. Täytä palautuslomake, joka liitetään lähetettävään tavaraan. Jos palautuslomake on menetetty, ota meihin yhteyttä sähköpostilla beckmannfinland@gmail.com ja saa uusi. Laita täytetty lomake palautettavien tavaroiden vireen tai muuhun pakkaukseen, leimaa kunnolla.
  2. Ota Asiakaspalveluumme saadaksesi sähköpostilla ennakkoon maksetun kuljetuksen etiketin (beckmanfinland@gmail.com). Ostajan tulee ilmoittaa Asiakaspalveluumme etunimi, osoite, puhelinnumero.
  3. Kun otan yhteyttä Asiakaspalveluumme, saa ennakkoon maksetun kuljetuksen etiketti.
  4. Pakkaa kunnolla pakkaus palautettavan tavaran ja vastaavan täytetyn lomakkeen kanssa. Voi käyttää alkuperäistä ja muuta pakkausta.
  5. Kiinnitä Asiakaspalvelulta saatu kuljetusetiketti pakkauksen ulkopuolelle.
  6. Laita pakkaus paikkaan, josta postimies noutaa paketteja ja vie se postiin tai pakettien lähetyskeskukseen.

Korvausjärjestys

Palautamme rahaa samalla tavalla, kuin maksoit ostoksesta. Esimerkiksi, jos maksoit luottokortilla, siirrämme rahaa myös luottokortillesi. Palautamme varoja 14 kalenteripäivän kuluessa palautettavien tavaroiden saantipäivästä.

Jos tarvitset apua palautuksessa, ota yhteyttä Asiakaspalveluumme:
S-posti: beckmannfinland@gmail.com

Vaihto

Mikäli et ole tyytyväinen väriin ja tavaran malliin/toimeenpanoon, ota yhteyttä Asiakaspalveluumme ja tee uusi tilaus!

Valitukset

Jos sain viallisen tuotteen tai tilausta vastaisen tavaraan, ota yhteyttä Asiakaspalveluumme sähköpostitse beckmannfinland@gmail.com.

Rahan palautusoikeutta voivat käyttää yhtiöt ja ne, jotka hankki tavaraa liiketoimintaansa liittyen Korvauslain perusteella (5.osa, a.kohta).

Takuu

Kaikille Beckmann-tuotteille annetaan takuu valmistajalta koskien hylkytuotteita ja hylkyaineiden käyttöä valmistuksessa.

  • Reput: 2 vuoden takuu + 2 vuotta, jos rekisteröidään saadakseen lisätakuu.
  • Muut tuotteet: 2 vuoden takuu

Kaikille Beckmann-tuotteille annetaan 2 vuoden takuu valmistajan puolelta ja hylkymateriaalien käyttöä valmistuksessa.

Takuuaika alkaa ostopäivästä.

Lisätakuu

Kaikille Beckmann-tuotteille annetaan 2 vuoden takuu. Mikäli rekisteröity reppusi, saat lisää 2 vuotta takuuta, takuuaika alkaa ostopäivästä (2 + 2). Reppu on rekisteröitävä 1 vuoden kuluessa ostopäivästä.

Rekisteröintilomake saadakseen lisätakuu (ulkolinkki)

Takuuehdot

Takuu ei kata:

  • Kulumista, mikäli reppua käytettiin käytön vastaisesti.
  • Ylikuormitusta
  • Tavaran värin vähäistä muuttamista, sekä ulkoisten tekijöiden vaikutusta, esim. lämpötila, kosteus ja likaantuminen.
  • Tapaturmasta aiheutuneet vahingot, kuljetuksessa, iskussa sekä varkaudessa.
  • Repun rakenteen vahinkoa ulkoisilta esineiltä.
  • Mikäli on reklamaatioita takuuaikana, takuuajan lisäaikaa eli 2 vuotta ei oteta huomioon.

Esim. takuu ei kata:

  • Repun halkeutunutta muovirakennetta, mikä aiheutui kovasta paineesta, esim. puristuksesta pöydän jalan alla tai oveen.
  • Repun halkeamia repussa, jotka aiheutuivat tapaturmasta.
  • Repun saumojen /remmikiinnitysten löysäämistä repun kulumisen takia, joka on varustettu vain yhdellä olkapääremmillä.
  • Avoketjun häiriötä repun ylikuormituksen takia.

Hakemuksen tekeminen koskien takuuhuoltoa

Reklamaatioita takuuaikana lähetetään osoitteeseen beckmannfinland@gmail.com. Hakemuksen antamisen jälkeen esitetään kuitti tavaran ostosta, jolle myönnettiin 2 vuoden takuu.

Mikäli kyseessä on lisätakuu, tulee kiinnittää myös rekisterinumero, joka on saatu rekisteröitäessä lisähuoltoon. Sen lähetti sinulle Beckmann rekisteröinnin päättymisen jälkeen.